tisdag 21 oktober 2014

Återinsättning!

Det hade blivit två embryo av de sju äggen. Så i morgon 11:15 ska vi göra återinsättningen! Så nu håller jag tummar och tår att de två delar sig som de ska så vi kan sätta tillbaka det ena och frysa det andra!! Så om 18 dagar finns det en chans att det är ett plus på teststickan!!!!

Jag är överlycklig att det blev två embryo för de känns längre än vad vi har kommit innan. Nu ska de "bara" dela sig fint och fastna i morgon och sen stanna tills det är dags för ett litet barn att titta ut!

Jag är jätte glad, men samtidigt är jag besviken. Jag hade hoppats på att fler skulle bli embryo så att vi hade flera som kunde frysas in. Men tyvärr inte. Så om vi inte kan frysa det ena embryot så måste vi gör om hela procesen med sprutor och allt igen om det inte tar första gången. Men jag hoppas från djupet av mitt hjärta att det ta direkt i morgon så att vi kan ha vår älskade lilla bebis hos oss om ca 9 månader <3<3<3

Snälla fungera<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar