måndag 20 oktober 2014

Äggplock!

Äggplocket är nu gjort!  Vi fick ut 7 ägg!!! Jag är överlycklig! De sa att de var bra med 7 ägg! I morgon ska vi ringa och få veta hur många som blivit befruktade och när vi kan göra först insättningen!!  Glad som in i bara den!! Nu är vi på väg!!!

Ganska ont efteråt, kändes som att ha kraftig mensvärk på väg. Men just nu är de ganska lugnt, sen får vi se när all smärtlindring släpper hur de känns då. Började må illa när vi började köra hemåt. Men de går ändå. Blivit varnad av min kollega att byxor som är tajta i midjan kan göra väldigt ont några dagar efteråt
Så handlade ett par tajts liknande i lördags. Ganska glad att ja har de på mig faktiskt! 

Måste bara säga de en gång till!!! Jag är så j*vla glad!!!! 7 är även mitt lyckonummer så känns extra bra!!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar