måndag 20 oktober 2014

Löst mysteriet

Jag tror ja har löst mysteriet om varför jag fortfarande har problem i underlivet... Jag klarar inte av latex kondomer efter som jag blir väldigt irriterande av de. Men jag kom på att de använder något skydd på den där staven som används till ultraljudet så frågade killen om han sätt vad det är och han svarade en kondom! Så antagligen har jag haft svamp och sen har jag under tiden även gjort två ultraljud.  Detta har nog blivit förmycket för mitt underliv och det är därför jag inte får rätt på det!! Sen skrev jag faktiskt att jag inte klarade av latex i underlivet så om jag har rätt och de använder latex när de gör ultraljudet så kan jag lätt säga att de är dålig still! Men jag kan bara hoppas att jag har fel och de inte använder de, fast det är den enda lösningen på problemet jag har.

Föresten har klockan  nu passerat 00 och jag ska från och med nu vara fastande. De går nog bra. Men min mage är jätte arg och bara bubblar och låter. Den känner kanske av att jag är deppig... Hoppas hoppas hoppas att allt går bra idag (klockan är över midnatt)  och vi får många ägg som blir många embryo.

Snälla snälla låt detta fungera!! Jag längtar efter dig <3

2 kommentarer:

  1. Älskar dig ������������ kram mamma

    SvaraRadera