fredag 24 oktober 2014

Kärlek

Ingen kan beskriva känslan och lyckan som bubblar inom en. Men den här vänta på att få testa kommer driva mig till vansinne! Jag vill veta nu nu nu!!! Hade ont i magen i onsdags så rullade runder på en stol på jobb. Kom in en kollega från andra avdelningen för att hjälpa oss. Väldigt snällt av dem! Väldigt mycket tack till alla på jobb som har stått ut med mina läkarbesök och stollrullande de senaste dagarna!
Sen igår så gjorde det bara ont lite då och då och även samma idag. Man blir så rädd att något ska hända och att det inte ska fästa...
Idag har varit en stressig dag och jag känner mig fortfarande stressad och då slutade jag ändå 13:40 och nu är klockan snart 18:30... Sen vet jag att de blir stressigt på måndag så känner mig väldigt stressad. försöker koppla av men jag har väldigt svårt för det. känns som jag börjar få ont i halsen med... får inte vara sjuk på måndag....... Livrädd att min stress påverkar. Vet att man inte ska stressa nu... så livrädd att de inte fäster eller fäster men inte klarar av att stanna för att jag är stressad..... snälla gode gud (ej troende) låt min bebis fästa och växa i magen tills han/hon är redo att komma ut!!! snälla snälla snälla..........


Hopp och längtan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar