onsdag 29 oktober 2014

Infrysning av embryo...

Igår fick vi hem brev om att det inte blev någon infrysning av embryot som fanns kvar... Jag blev väldigt ledsen och ville bara storgråta... men vi skulle åka och klippa oss så fällde två tårar och sen bet jag ihop... när vi kom hem sen kunde jag inte gråta längre.... Idag har jag varit energilös och trött och slut i ögonen. Antar att det är tårarna jag skulle ha behövt få ut...
Hade verkligen hoppats på att det skulle gå att frysa så vi i alla fall hade ett embryo fryst... men nä.... så om inte de embryot tar som är insatt så måste vi börja om med sprutor och allt igen... Även om jag har haft lindriga biverkningar så är det väldigt jobbigt att gå igenom det och jag ser inte fram i mot att göra om det....

Snälla lilla sötnos i magen min, fastna och bli vårt barn<3 Längtan efter dig är stor<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar