fredag 28 februari 2014

5½ år!

För 5½ år sen blev jag och min pojkvän tillsammans. Eller ja nästan, vi blev tillsammans den 30/8-08 men eftersom det inte finns 30 dagar i februari så säger vi idag. Detta ska firas med att äta tacos i morgon och dessutom har vi två hela dagar tillsammans. Det är även killens första lediga helg på en månad! Antar att vi börjar helgen med sovmorgon! Sen har vi en del ärende att ut rätta. Han lovade mig för ett tag sen när vi var på Ikea att när jag har fått jobb så ska jag få köpa hur många plast blommor (de man sätter i vaser) jag ville. Jag har fått jobb nu! Så i morgon blir det Ikea! För övrigt ska vi bara njuta av helgen och att vi har två dagar tillsammans!

Måste ju säga att dessa åren har gått fort. Det har hänt väldigt mycket sen vi blev tillsammans. Vi har haft våra upp och ner gångar. Men jag älskar han ändå. Som jag brukar säga till han: Du är den enda som kan få mig så arg så att jag ser rött, men du är också den enda som kan få mig att skratta samtidet.
(kanske inte ordagrant men nästan!)


Älskar dig hjärtat och grattis till 5½ år tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar