söndag 23 februari 2014

Morgondagen

Det slog nog mig precis att det faktisk är i morgon vi ska få svar. Ett år har gått sen jag sökte hjälp för mina smärtor... ett år... ett år av tårar, depression, ångest, panik och olika diagnoser. Men nu ska vi äntligen få ett klart svar vad det faktisk är som är fel. Jag har för många känslor inom mig så jag känner nästan inget. Vet inte om jag ska vara glad, orolig, nervös eller vad jag ska vara. Det har tagit sådan tid så det känns svårt att fatta att det faktisk är dags nu.. Det ska bli otroligt skönt att få veta vad som är fel, men samtidigt skrämande för då vet man att något är fel på en... Eller jag vet det redan men att få det bekräftat är alltid tufft, men skönt. Nervös för vad de ska säg och vad för diagnos det är, nervös för om allt är som det ska med min pojkvän eller om han också har något som inte stämmer. Nervös för hur tillväga sättet ska bli för oss för att få barn. Nervös för framtiden, men glad att kunna stänga detta kapitlet och påbörja ett nytt med vägen till ett barn<3

För längtan till i morgon och hop för framtiden<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar