fredag 28 februari 2014

FB!

Det är ett par dagar sen jag stängde ner min FB nu och jag saknar det inte för fem öre. Det är så skönt att inte känna sig tvingad att gå in och trycka på gilla-knappen hela tiden för att folk inte ska bli sura. Det är jätte skönt att inte veta hela tiden vad alla andra gör och känner. Jag tycker det känns som en jätte lättnad att inte ha FB mer. Även vilken tid man får över, även om jag inte var där hur mycket som helst så tar de sin lilla tid att logga in och ut hela tiden. Jag rekommenderar starkt er andra att fundera på om er FB är värd er tid och uppmärksamhet. Jag mår i alla fall mycket bättre utan den.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sometimes you just have to cry, to feel alright again....

1 kommentar:

  1. Har också funderat på att stänga ner FB, kanske blir det så att jag tar bort appen på mobilen och paddan så jag bara kan gå in från laptopen...ojoj så mycket tid jag då hade lösgjort.
    Kram

    SvaraRadera