tisdag 4 februari 2014

Total ointressant info!

Snabbis info!

Igår var pojkvännen och jag och tittade på ett nytt soffbord. Dyrt... men de vi tänkte köpa blev det inte då jag inte gillade färgen, den var mer krämvit än vit. Så det blev det annat, inte så vi tänk men jag hoppas de passar in. Bordet i sig är väldigt fint, nu hoppas jag bara det passar med allt annat. Den kommer om två veckor, längtar!

De ringde igår från förskolan och ville jag skulle jobba idag. Inte på min vanliga förskola, utan på den bredvid. Jag tackade ja, med en klump i magen. Men varit där idag och det gick väl bra. Fick en känsla av hur det kommer vara att va med i vikariebanken... Panik... Då kände jag trotts allt personalen någorlunda och jag kände till byggnaden. Så de var trots allt en fördel idag. Så det gick väl någorlunda bra idag, men med mig hem fick jag en huvudvärk som har gjort skit ont! Tog en Voltaren och la mig på soffan, gick inte så bra, la där i 40 min och de dunkade som fan... Startade lite tv och drack läsk och åt choklad. Sen fick jag tvinga mig att göra middag... fick stekt två hamburgare, sista halvan gick inte ner då det kändes som huvudet skulle explodera. Visst suger det att ha huvudvärk??
Pojkvännen jobbar och jag är totalt ointresserad att gå och lägga mig själv, men vet att jag behöver då jag är svin trött och huvudvärken lurar i huvudet. Hoppas innerligt att de inte ringer i morgon, tror inte mitt huvud klarar det. Men det är väl då de brukar ringa eller hur?

Börjat skriva på min andra barnbok, tänkte fortsätta skriva i kväll, men det blev inget av de. Får skriva i helgen.

Men nu får jag nog lägga mig för nu smyger huvudvärken och illamåendet på mer och mer.

Glöm inte: Lev Livet Leende!

(ps, jag lever inte upp till de förtillfället!)

2 kommentarer: