söndag 9 februari 2014

Helgen!

Igår var det kusin mys hos den ena kusinen. Efter att kört och hämtat folk i nästan 2 timmar kom vi äntligen från, bara 30 min sena. Men fram kom vi!
Kusinen bor med sin sambo och en enorm katt! Väldigt söt katt där i mot och den är en av få katter som jag inte tycker ser lömsk ut!
Lägenheten de bor i var väldigt fin! Jag tackar alla för en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap! Var hemma lite över 3 i natt.. men somnade inte fören typ halv 5... Över trött... Men i dag var det att dra sig upp ur sängen kl 10... (inte tidigt, men somnar man halv 5 är det tidigt!!!) För vi skulle hämta vårt soffbord! Nu ligger det finnt på golvet och väntar på att skruvas ihop! Tyvärr är det för tungt för mig att göra det själv, annars hade jag mer än gärna gjort det. Vill ha upp det! köpte även två låder på jysk att ha under!

Pojkvännen är åter på jobb...Han insåg i går att han inte är ledig någon helg alls i februari!? De ska alltid vara ledig två helger i månaden?? Hur fan gick de ihop? Chefens svar var: Du har fler nästa månad. Men nä för han är bara ledig två helger nästa månad!! Jag kokar men kan inte göra ett skit åt de...

I morgon blir det tippen med gamla soffbordet och en byrå, om jag inte blir in ringd vill säga. Håller tummarna för att jag kan va ledig måndag och tisdag och sen börjar jag ju jobba på onsdag igen och om inget händer så börjar jag jobba halvtid på torsdag! YAY!

Solen har strålat hela dagen från till nu när jag skriver detta så klart! Men jag håller tummar och tår att våren kommer nu!! Vill ha vår, sol och blommor!

Nu ska jag öppna en läsk och äta chokladdoppade gojibär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar