söndag 23 februari 2014

Gårdagen/Morgondagen/Idag/FB

Gårdagen blev bättre än tänkt! Pinsamt ensam i början men min pojkväns kusinbarn som är 1½ år  ville leka med mig hela tiden! Jag blev väldigt glad! Där var en person igår  som brukar vara barnvakt till henne så trodde hon skulle gå till henne hela tiden. Men nä! för hon ville leka med mig! GLAD GLAD! Jagade henne runt runt runt och om jag inte sprang efter så stannade hon och kollade efter mig och väntade på att jag skulle komma! Hon satt även i mitt knä när hon ätit sin mat och sen satt hon och åt glass hos mig med. Mysigt! Hon räddade kvällen för min del!

Imorgon är det dags.... nervös när jag tänker på det, men samtidigt känns det underbart skönt att äntligen få veta. Kommer vara nervös i morgon innan vi ska dit så att jag kommer skaka! Usch blev nervös när jag tänkte på de! Håller tummar och tår att min förkylning inte blir värre till i morgon och det samma gäller min pojkväns förkylning! Måste verkligen kunna gå i morgon!!!!! Längtar!! Vill bara att kvällen ska gå fort så att det kan bli en ny dag!
För morgon dagen<3

Var på Ikea med syrran idag och sen blev det en tur till hennes hus! Tackar för en trevlig dag!

Har precis inaktiverat mitt FB konto! Ganska skönt måste jag säga! Vill ni mig något så finns jag på mobilen!

Får väl ta och äta något nu... men är inte de minsta intresserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar