torsdag 27 februari 2014

Torsdag!

Det blev jobb mellan 7-17 idag.. 10 timmar! Fick sms igår där de undrade om de var okej och om jag orkade. Tänkte det är bara en dag och jag får ju lön för 9.30 h så det är ju bra för mig! Så blev att jobba länge idag.

Konstigt nog var jag piggare i dag när jag kom hem än de dagar jag jobbat halvtid!? ändå somnade jag inte fören 2h efter jag tänk igår...slutade med två Alvedon igår ändå, så att jag skulle få somna. Idag är det bättre och inte förens nu jag är riktigt trött.

På måndag ska jag träffa mina nya kolleger efter jobb på ikea för att handla till avdelningen och prata om något. Mer info än så hann jag inte få idag ;) sen på onsdag är det APT. Jag börjar min nya heltidsjobbvecka med att jobba nonstop! Trevligt...

Förstår inte riktigt varför det blir som det blir med personalen på de olika avdelningarna, min ide i huvudet är bättre. Men den delar jag inte med mig av! För alltid någon som inte blir glad då! Har inte jobbat pedagogiskt med stora barn innan (alltså där jag är ansvarig) så det ska bli en ny och lärorik upplevelse. Jobbade på småbarns avdelningen innan. Saknar att jag inte ska få jobba där igen, men tackar och tar i mot att jag fick jobb och sen så får jag ju en ny upplevelse. Så får se det från den ljusa sidan! Håller tummar och tår att allt kommer fungera bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar