lördag 15 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Igår var det alla <3 dag! Vi firade det i måndags eftersom pojkvännen jobbade igår. Men jag firade igår med, läsk och hemma bakad kola! Gott Gott Gott! sen blev det popcorn när han kom hem också. Första gången på länge jag somnat så fort jag lagt mig i sängen! Väldigt skönt! Var nog väldigt trött, för vaknar alltid av att jag får sms från pojkvännen att han är på tåget på väg till jobb, men vaknade av att han ringde och sa han var framme... missat tre sms, ops! Vänder mig om och somnar om igen och vaknar sen och tror att kockan är 12... den var 13.20... ojsan! Gick upp direkt i alla fall.... Måste ju sova ut i bland eller hur?

När det kommer till jobb biten så är det så, att de inte visste mer igår än de andra dagarna... Men nästa veckan jobbar jag 8-12 alla dagar. Sen får vi se var jag ska vara efter det.

Gjorde i ordningen/storstädade badrumskåpen i onsdag och nu ligger alla smycken på bordet och väntar på att jag ska hitta något bra att lägga de i. Så igår beställde jag faktiskt en smykehållare... fira att jag fått jobb typ... väntar glatt på att den ska komma så jag kan få ordning på smyckena. Tänkte rensa ut bland de idag och slänga alla som är sönder eller där det bara finns en kvar av. Men upptäckte att jätte många är helt rostiga!? vet att de man använder ofta blir det, men ärligtalat! Har exempelvis ett väldigt fint halsband som används väldigt sällan då det inte passar till vardagen... Såg att de är hel rostigt på undersidan... Väldigt ledsen vill inte slänga de, men kan ju inte riktigt använda det heller.. Blir nog väldigt många örhängen som åker med, mina favoriter åker nog med tyvärr då de är rostiga runt om.. eller ja, jag vet inte om det är rost, men silvret utan på är borta så det är metallen i som lyser igenom... suck!

Måste baka bröd.. drar mig för det eftersom jag måste diska för hand... Inte intresserad av de!! Längtar till diskis fungerar igen!!! Diskade massa förhand igår och det tog ca 45 min.... russin var mina händer sen...

    
Men en dag i taget! nu ska jag leta upp ett gott bröd att baka! Trevlig helg alla!
Ps, inte långt kvar till våra tider hos läkaren nu!! Längtar längtar längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar