lördag 22 februari 2014

Lördag!

Igår och i föregår var jag väldigt nyttig. Morötter att dopa i soja i stället för godis! väldigt gott! Sen bakade jag kladdkaka igår med... men de är en annan femma! ;)

Har precis skrivet klart min andra barnbok. Den är kortare än den föra jag skrev och kan vara bra även i lärande syfte. Har en början på en tredje saga. Ska bara ta och fortsätta skriva på den någon gång!

Kväll ska jag till min pojkväns faster som fyller år. Gillar inte att åka dit utan min pojkvän, men inte så mycket att göra...

Funderar på att ta bort min Facebook. Jag använder den inte och mina närmaste vänner använder den inte, min familj använder den knappt och min pojkvän har aldrig haft någon. Jag kollar egentligen bara vad andra skriver för skit och vad den gruppen jag är med i om celiaki skriver. Men de skriver ärligtalat inte så mycket intressant. Det är som i alla andra grupper och texter, man vågar knappt skriva något för där är alltid någon som ska hacka på en. Så kommenterar extremt sällan något i den för man blir påhoppad direkt! Så vad ska jag ärligtalat använda FB till? Jag finns ju på mobilen om det är något. Är det något ni verkligen vill att jag ska veta så går det ju att ringa mig! Så nä, funderar starkt på att ta bort min FB. Tycker ändå att den förmedlar en så falsk verklighet.
Så vi får se om den försvinner snart!

God lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar