fredag 28 februari 2014

Fredag!

Har varit ledig idag eller rättare sagt de har inte behövt hjälp på jobbet idag. Men gjorde inte mig något för var hos kiropraktikern i morse och efter det hade jag massa huvudvärk! Så sjukt trött idag... halvsov på soffan i nästan tre timmar innan. Höll på med tvätten under tiden så sov väl inte så himla mycket men de var väldigt välbehövt.

Känner mig lite nere... som om jag vill gråta men inte kan... Vet inte om det är allt som har hänt i veckan som försöker sjunka in eller vad det är. Jag har inte riktigt smält allt i från måndags och det kommer nog ta ett tag att göra de. Är väldigt glad för att vi ska få hjälp så klart! Men det måste smälta in att det faktiskt händer något! Ett år av ångest och panik är nu över och vi ska äntligen få hjälp, i april är det 3 år sen jag slutade på mina pp, så känns skönt att något äntligen ska hända. Men det är lite svårt att fatta efter så lång tiden. Men jag är glad och tacksam för att vi äntligen får den möjligheten. <3<3<3


Vet inte riktigt hur jag ska känna inför måndag, antar att det med gör att jag känner mig deppig. Är så klart glad att jag fått jobb och känns ju bra att kunna lägga undan pengar igen, absolut nu. Men känns jobbigt, eftersom det är nytt samtidet. Det gör det ju alltid när man börjar jobba igen. Men det är ny avdelning och stora barn och jag är van att jobba med de små barnen. Sen har det varit väldigt med ruljans på personalen på den avdelningen på senare tid. Av miljoner anledningar och nu är det jag som kommer in. Kan säkert bli jätte bra allt ihop men man är ändå nervös. Eller mer undrande hur det kommer gå. Jag kommer gå dit och göra mitt jobb och hoppas att allt går bra och försöka att inte lägga mig i för mycket. Det blir bara jobbigt då. Jag ska försöka se det som en utmaning att lära mig något nytt och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli bra. Men precis som alla andra tänker jag på alla miljoner saker som jag kan göra fel. Men jag ska göra mitt bästa för att det ska bli bra. Jag är i alla fall glad att jag fått ett jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar