onsdag 26 februari 2014

Jobb!

Gick lite snabbare än jag trott! Men på måndag börjar jag en heltidstjänst fram till sommaren. Denna gånger har jag även pratat med chefen så det ska gälla denna gången och lappar skulle skrivas under dagen från övrig personal att ge till föräldrar om att  jag börjar och en annan slutar. Så nu blir det nog av! Blir på gamla förskolan som jag jobbade på innan, men med de stora barnen i stället. Känns kul och nervöst!

Fick höra från hon som brukar sätta in mig som vikarie, att jag är väldigt tålmodig. Kul att höra!

I morgon jobbar jag 7-14 eller 7-17... de viste inte riktigt slutiden än men de får jag veta i morgon.

Känns jätte bra att veta att man i alla fall de närmaste 4 månaderna har en inkomst och att man kan börja lägga undan igen för framtiden!

Tyvärr gick diskmaskinen sönder igår igen så får väl se om den går att laga igen.... (ps, satta upp lapp på den så att pojkvännen inte skulle glömma ta ut sladden! ;) hehe )

Har ont i nacke och huvud men ska kämpa som satsingen för att inte ta någon huvudvärkstablett förens det verkligen behövs! Har ju läst allt det nya att även Alvedon och de är farliga nu ju.. suck!

Fick lönen igår ifrån det stället jag hade praktik på och sen jobbade extra ett par dagar på. Så nu har jag äntligen fått den!

Sen har jag vänta och väntat på min smyckehållare... men idag så kom den!

Nu ska jag fortsätta med maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar